torsdag 18 september 2014

05

Denna dagen har varit konstigt, sämsta på länge faktiskt. 
Till att börja med var min medicin slut imorse, min hjärna hade spökat för mig och inbillat mig en till pillerkarta i paketet. Först tänkte jag att det förmodligen inte gjorde så mycket, för medicinen hjälper ju inte alls ändå. 
Men åh så fel jag hade. Det var första gången sedan 2012 jag var utan min medicin och abstinensen var så illa att jag bröt ihop påväg till bussen, jag skakade mycket mer än vanligt och kände mig febrig, det var rent ut sagt ett helvete.
Jag lyckades ta mig på bussen utan att gråta floder, busschauffören var lika grå och dyster som alla andra men jag var nog värst. Rödgråten och skakig.

När jag kom fram till skolan hade Camilla hämtat smörgås och te till mig (jag sitter alldeles ensam i ett eget klassrum med en egen lärare), för hon vet att jag inte äter eller dricker någonting på hela dagen annars (förutom energidricka).
Sedan skulle jag räkna matte medan Camilla hade lektion med någon klass. Jag tog fram boken, och sedan somnade jag. Jag vaknade av att Camilla klappade på min axel, sedan bestämde vi oss för att jag skulle åka hem istället.

När jag kom hem sa mamma att jag skulle till tandläkaren imorgon. Jag hatar att åka dit, fy.
Men senare mot kvällen kommer William och stannar till Söndagen, so I've got that going for me, wich is nice.

Nu ska jag göra Chai, sedan ska jag ringa William. Jag har så mycket att berätta.

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar