måndag 15 september 2014

02

Hur gammal är du?
15.
När vaknade du idag?
09.30 
Vad åt du till frukost?
Ingenting.
Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig:
Jag är ateist.
Jag avskyr att köpa kläder etc i affärer irl, handlar nästan bara på nätet.
Jag har PTSD, panikångest, ångest och socialfobi.

Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?
Det mesta, men mest min hy tror jag.
Vad har du gjort idag? 
Spelat, sovit.
Vilken film såg du senast?
Maleficent.
Är du besatt av någonting?
Besatt och besatt.. Men energidricka och min mobil tror jag.
Beskriv en perfekt dag:
Varje dag jag får spendera med William är perfekt. <3
Beskriv platsen du befinner dig på just nu:
I sängen på mitt kolsvarta rum.
Vad lyssnar du på just nu?
William i Skype
Hur går du helst klädd?
Svarta eller mörka färger, och helst långärmat. När det är varmt går jag gärna i bandt-shirts med
Är du morgon eller kvällsmänniska?
nattuggla
Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
Matte, svenska och engelska i grundskola. Sv, Eng och Bild just nu.
Vad köpte du senast?
Energidricka.
Vad har du i dina fickor?
Ett hårspänne just nu.
Vilken är din favoritaffär?
-
Vilka smeknamn har du haft? 
Walter, Sendu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar